سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معجزه ای به نام دل

صفحه خانگی پارسی یار درباره

از اینکه هستی..

    نظر

سلام خدای لطیفم

خدای رحمان و رحیمم

از این که تو رو دارم آرومم.از این که موقع های دلتنگیم سر رو شونه هات میذارم و مثله ی بچه گریه میکنم و تو با اون همه بزرگیت ، با اون همه جبروتت سنگ صبورم میشی و ب اندازه ،ی آدم فرود میای و اشک از چشمام پاک میکنی و من بندتو تو آغوش میکشی .....................................

از این که تو رو دارم شادم.از این که در لا ب لای تمام روزمره گی های زندگی ،خستگی ،حضور تو رو پیش خودم تو قلبم حس میکنم آرومم

از این که جزیی از توم .از این که از وجود توم .از اینکه روحم جزیی از توست................

خدایا تو چقدر بزرگی!!!!!!!!!!!!!!!!!

از اینکه خودت گفتی دوست و یاور بنده هاتی مات و مبهوتم

خدایا از این که تو رو دارم آروم و قرار ندارم.خدا جونم چه واژه ای برای تشکر وجود داره که لیاقت  تشکر ازتو رو داشته باشه بخاطر اینکه تو هستی ، که تو رو دارم ، که عاشقتم

خداجونم .خدای مهربونم از اینکه تو رو دارم ................

از اینکه تو رو دارم............

خداجونم بخاطر همه ی هدیه هایی که بهم دادی و هدیه هایی که فکر کردم ندادی و دیدم و حس کردم که ندادنش برام هدیس ممنونم

 دیووونه وار دوستت دارم

به خاطر وچود پدر بی نظیرم به خاطر داشتن مادرم که مطمئنم فرشتته، عاشقتم

به خاطر لحظه لحظه زندگیم به خاطره هر نفسی که میاد و برمیگرده به خاطر تمام اعضای وجودیم که در اختیارم گذاشتی و بخاطر وجود عزیزت

 

 شکر