سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معجزه ای به نام دل

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تجدید...

    نظر

                       

خداااااا......

خداجونم یادته عهدنامتو رو به روی خونت خوندم و امضا کردم .؟

شرمندم از اینکه به عهدام وفا نکردم.

چه جوری تو چشمات نگاه کنم بعد از این همه بدی و کثیفی و گناه.

خودت این همه گفتی که اگه کسی توبه کنه میبخشیشو دوسش داری ولی چه کنم که از این همه مهربونیت شرمم میشه که دوباره توبه کنم و دوباره عهد بشکنم.

عهد نامه رو مینویسم که هر بار این صفحه باز میشه باهات تجدید پیمان کنم...

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوندا!تو را سپاس که قابلم دانستی و به زیارت خانه ات دعوتم کردی،تا پاسخگوی ندای ابراهیم خلیل باشم.

خداوندا!تو را شکر که توفیقم دادی در حریم حرمت محرم شوم ،لبیک گویم و بر گرد خانه ات طواف کنم،هاجروار سعی صفا و مروه کنم ،و در سرزمین وحی و دیار پاکان و مهد اسلام،روزهایی را به یاد تو سپری کنم و اطاعت و بندگی را تمرین کنم.

خدایا بر این نعمت تو را سپاس میگویم که در فضای معنوی مسجدالحرام تنفس کردم و گام جای گام اولیایت نهادم و کنار مقام ابراهیم نماز خواندم و آداب زیارت به جای آوردم.

روزها و شبهای با صفای حرم و مسجد الحرام ،هرگز از یادم نخواهد رفت و لحظات حضور در کنار بیت الله و چرخیدن به دور مقدس ترین بقعه عالم و طواف برگرد قبله توحید و کانون جاذبه های الهی ،ارزنده ترین خاطرات من از آن سفر است.

خداوندا!توفیق ده که گرد و غبار نسیان و غفلت بر این خاطرات نورانی نیفشانم.

یاریم کن ،تا عهد بندگی را از یاد نبرم.

خدایا !مهربانا،معبودا ،کریما!

با تو عهد میبندم دلی را که خانه ی محبت تو بود ، به شیطان و نفس اماره نسپارم.

زبانی را که در این ایام به ذکر تو مشغول بود ، به غیبت و تهمت و دروغ نیالایم.

قول میدهم با چشمی که به کعبه ی تو نگریسته گناه نکنم و با گوشی که ندای تو را شنیده ،به حرام گوش ندهم ،دستی را که حجرالاسود و کعبه را لمس کرده به سوی حرام دراز نکنم ،

با پایی که به عشق تو در حریم کعبه طواف کرده و بین صفا و مروه سعی کرده و بر خاک پاک این سرزمین گام نهاده در پی خلاف و معصیت نروم و دوباره با شیطان دوست نشوم،

 پس از آنکه با احرام ،جامه ی تعلقات را کنار گذاشتم ،دوباره دنیا زده نگردم،

خدایا ! ای خدای مکه و مسجدالحرام ، ای خدای ابراهیم و اسماعیل ، ای فرستنده ی قرآن ،ای مبعوث کننده ی پیامبر ،با تو عهد میبندم که صفا و معنویت این ایام را با گناه و غفلت از بین نبرم.

خداوندا ! پیمانم را بپذیر و بر این میثاق ،شاهد باش.

توفیق بده که بر این عهد و پیمان استوار بمانم ،در راه دین و بندگی و محبت اهل بیت و انتظار مهدی (عج) ،سست نشوم و وسوسه های شیطان مرا از تو غافل نسازد و فراموش نکنم که بنده ام و تو مولای منی ،و از بنده چه انتظاری در برابر مولاست ،جز اطاعت و تسلیم ؟!!!!

خدایا ،یاورم باش تا باورم را از دست ندهم،

نصیرم باش ، تا اسیر دنیا نشوم،

روزی کن ، تا دوباره به زیارت خانه ات بیایم.

                               ....آمین،رب العالمین

ریحانه 7:30 شب، 9/1/88

رو به روی....